Aku Insan

Posted: Mac 26, 2008 in Uncategorized

kerana1.png

Komen-komen
  1. iz_nfmy berkata:

    yups aku sgt faham…

  2. bcn1291 berkata:

    beb,aku cadangkan kau baca buku “la tahzan” -jangan bersedih-
    … kerana aku juga insan…

    TongKangBocor : Aku dah ada buku tu, cumanya belum ada kesempatan menghabiskan pembacaan. Hanya sempat baca beberapa tajuk pilihan…Memang bagus buku tu…

  3. Mujahidin berkata:

    Kerana nama blog aku dulu bernama “Insan” aku perlu memberi ulasan lanjutan..
    Kerana aku seorang insan
    Aku perlu beriman
    Kerana aku seorang insan,
    Aku perlu ada amalan
    Kerana seorang insan
    Inilah jalan keredhaan Tuhan
    Kerana aku seorang insan
    Aku perlu berkorban!
    Demi agama, akan ku perjuangkan!!!

    Kalau nak pinjam buku “La tahzan” tu aku ade… tempat abg Fendi…

    TongKangBocor : Takpe, aku dah ada dah…

Tinggalkan Jawapan

