Pemikiran

Posted: Mei 31, 2008 in Uncategorized

Untuk maju ke depan, tinggalkan segala yang di belakang.

Radikal sangatkah pemikiran ini? Sudah agak lama aku simpan di dalam otak tentang ini dan sekarang aku ingin berkongsi dengan kalian. Ini hanyalah sedikit luahan pemikiran aku yang entah apa-apa.

Komen-komen
  1. mahsyar90 berkata:

    rajin betul bermuhasabah..😀

    mahsyar : kadang-kadang je muhasabah… selalu malam2 tengok tv je, hahaha…

  2. Insan Kerdil berkata:

    Kukira inilah yang sebenarnya yang perlu untuk kita lakukan. Jika terlalu asyik memikirkan yang dibelkang, kelak sampai bila pun kita tidak bergerak ke hadapan. Majulah sukan untuk negara.Hahaha

    insan : yeah! majulah sukma untuk negara, hahahaha…

  3. fiza berkata:

    mungkin jg, pass is pass… tp barang yang lepas itu, kena jadikan pengajaran utk maju ke depan jgk😛

    fiza : ye, barang yang lepas jangan dikenang.flush je terus, hahaha… anyway, tq sebab melawat TB.

  4. thafiexq berkata:

    aku mmg pecaya pd prinsip tu

    thafiexq : terpulang pd pandangan masing2, hehe…ape pun, tq sudi datang TB🙂

  5. Nur Hakim berkata:

    Aku dah jawab tag hari tu… hehehe.. sory lambat respon.. huhuhu..

    nur hakim : terima kasih…

  6. redapples berkata:

    ada 2 keadaan.
    1. kalau bercerita tentang pengalaman, untuk maju ke hadapan sudah pasti kita akan tinggalkan perkara-perkara yang lepas dibelakang.. tapi kan lebih baik kalau kita bergerak ke hadapan tanpa melupakan apa yang berlaku dibelakang sebagai peringatan.
    2. kalau di belakang tu adalah seseorang (contohnya, kawan ke, pesaing ke, even musuh sekalipun), kan molek kalau kita maju kedepan seiring dengan mereka di belakang. ops bukan kita nak mengikut mereka yang dibelakang tapi mereka dibelakang perlu dibantu untuk bergerak seiring dengang kita ke hadapan.

    betul tak cikgu???

    redapples : terima kasih cikgu…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s