Facebook

Posted: Ogos 8, 2009 in Aku, Kawan, Perkongsian

facebook_logo_new

Selepas hampir sebulan mencuba gara-gara kebengongan sambungan-internet-tanpa-wayar di universiti permai makmur ini, akhirnya aku berjaya membuat akaun fesbuk. Kepada kawan-kawan, kenalan serta yang nak berkenalan (ade ke???hahaha..) sila add aku ya. Sekurang-kurangnya dapat mengeratkan silaturrahim sesama umat. Masukkan saja alamat mel elektronik aku diruangan ‘jejak rakan’ dan pasti akan keluar profil aku, hehehe… Yang jauh kita dekatkan, yang dekat kita rapatkan, yang rapat kita eratkan dan yang erat kita kekalkan. Alamatnya hazri_syazwan@yahoo.com.my. Jangan lupa ya!

footer

Komen-komen
  1. lyanaixora berkata:

    hahaha..
    aku ada FB but malas da nak sign in..
    tenet xberapa sopan..
    susah nak meredah line kat cni…
    FS+FB terbiar mcm tu je

    do add me :ornata_ixora@yahoo.com

Tinggalkan Jawapan

