Fuyyoh!

Posted: Oktober 23, 2010 in Aku, Blog, Perasaan, Perkongsian

Entah la. Saya masih tak tahu macam mana nak memulakan semula. Bila klik, keluar paparan papan pemuka WordPress.com, saya sudah tidak seghairah dulu untuk mengetik papan kekunci untuk menaip entri. Kemudian klik pangkah semula dan buka mukabuku. Alahai…

Malam ini hujan renyai-renyai. Saya buka sekali lagi blog ini dan akhirnya dapat menaip sedikit entri sekadar untuk menyapu sawang-sawang di sini. Banyak cerita yang mahu saya kongsi tetapi masih tiada idea untuk membiarkan jari-jari ini menulis entri. Antaranya :

1. Pemergian arwah nenda ke alam ‘sana’

2. Penantian yang masih tidak berkesudahan.

3. Majlis Konvokesyen

4. Dia.

5. Dilema bakal guru bujang.

Nanti-nantilah saya cerita ya. Mahu solat Maghrib dulu. Muga Tuhan beri kekuatan untuk terus berkongsi dengan kalian serba sedikit rencah hidup yang saya lalui. Untuk diambil iktibar atau kalau tak mahu abaikan saja.

Komen-komen
  1. eza@miza berkata:

    akak setia menanti hasil penulisan adik akak nie…

    kak eza : thanks kak..blog akak juga cute,hehe…

  2. Azwandy berkata:

    salam…
    jom join contest mortar board..hehe…

    poet : contest mende???

Tinggalkan Jawapan

